1

آرشیو مقالات

چهار گام براي جهش رشد

براي فعال سازي پتانسيل رشد شركت خود، تنها بايد به بررسي هسته مركزي كسب و كارتان بپردازيد و نيازي نيست، فراتر از آن عمل كنيد. آيا سود ناخالص هسته مركزي كسب و كار شما، مايوس‌كننده است و نرخ رشد پاييني دارد؟ آيا از مسير پيش‌روي رشد كسب و كار خود نااميد هستيد؟ اگر فكر مي‌كنيد سرمايه‌گذاري‌هاي بزرگ در خارج از هسته مركزي شركت‌تان تنها وسيله شتاب رشد شما است، دوباره آنها را بررسي كنيد، ممكن است فرصت براي رشدي سودآور در قسمت اصلي كسب و كارتان نهفته باشد. در اينجا به چگونگي دسترسي به اين رشد سودآور مي‌پردازيم

کلید واژه ها :

گروه :

مقالات کسب و کار و کارآفرینی

تاریخ درج :

چهار شنبه 30 ارديبهشت 1394

اينترنت و سايتهاي تخصصي تبليغاتي بلاي جان روزنامه ها

خوانندگان روزنامه هميشه تصور مي‌كنند مبلغي كه براي اشتراك روزنامه پرداخت مي‌كنند، مخارج روزنامه را تامين مي‌كند. اين در حالي است كه از جنگ جهاني دوم به بعد اين مبلغ تنها ۲۰ درصد هزينه‌هاي روزنامه را جبران مي‌كند و بقيه مخارج از تبليغات روزنامه به دست مي‌آيد؛ يعني شركت‌ها برند يا محصولات خود را در روزنامه تبليغ مي‌كنند؛ اما اكنون تبليغات نيز تنها ۵۰ درصد مخارج را تامين مي‌كند و حتي اين رقم نيز در حال كاهش است.

کلید واژه ها :

گروه :

مقالات تجارت الکترونیک

تاریخ درج :

چهار شنبه 30 ارديبهشت 1394

ارائه مدلي براي بودجه بندي و كارايي تبليغات

تبليغات، راهكاري مناسب براي انتقال پيام به مخاطبين و جذب آنان به سازمان است. در اين حيطه، بايد تلاش شود تا با توجه به بودجه و اهداف سازمان، به نحوي مدل بندي شود تا بتواند در نهايت بيش از پتانسيل و بودجه مصرف شده سازمان، سودآوري داشته باشد. براي اين منظور، بهتر است برنامه ريزي كرد. در اين مقاله، مدلي براي برنامه ريزي رويدادهاي مختلف، ارائه شده است كه در آن از ابزار مختلفي استفاده مي شود.

کلید واژه ها :

گروه :

مقالات تبلیغات

تاریخ درج :

چهار شنبه 30 ارديبهشت 1394

اندازه گيري ارزش ويژه برند

امروزه در بازارهاي رقابتي، برند ديگر تنها يك ابزار كارآمد در دست مديران نيست. برند يك الزام استراتژيك است كه سازمانها را در جهت خلق ارزش بيشتر براي مشتريان و همچنين ايجاد مزيتهاي رقابتي پايدار كمك مي سازد. ارزيابي برند با استفاده از مفهوم ارزش ويژه برند امكان پذير است. ارزش ويژه برند ارزش افزوده اي است كه يك سازمان از قبل برند خود تصاحب مي نمايد.

کلید واژه ها :

گروه :

مقالات برندینگ

تاریخ درج :

چهار شنبه 30 ارديبهشت 1394

ابعاد گوناگون بازاريابي

توجه و تمايل و گرايش به مشتريان كه در واقع اولين ويژگي بازاريابي جديد مي باشد و در واقع رمز كاميابي سازمانها بستگي به همگامي آنها با شرايط روز و نيازها و خواسته هاي روز مشتريان داشته و اين امر مستلزم پذيرش بازارگرايي به عنوان يك فرهنگ سازماني در تمام سطوح سازماني است.

کلید واژه ها :

گروه :

مقالات بازاریابی

تاریخ درج :

چهار شنبه 30 ارديبهشت 1394

الفباي بازاريابي سبز

محيط زيست به طور فزاينده اي ، به مسئله اي حياتي و بسيار مهم براي همه مردم تبديل شده است . هدف سيستم بازاريابي به حداكثر رساندن مصرف ، حق انتخاب بيشتر براي مصرف كننده يا تامين رضايت مشتري نيست ، بلكه هدف ، ارتقا كيفيت زندگي به بالاترين سطح ممكن است و كيفيت زندگي نه فقط به معناي كميت و كيفيت كالاها و خدمات بلكه به معناي كيفيت محيط زيست نيز هست .

کلید واژه ها :

گروه :

مقالات بازاریابی

تاریخ درج :

چهار شنبه 30 ارديبهشت 1394

بازاريابي اينترنتي، راهكاري موثر براي افزايش سود

استراتژي‌هاي بازاريابي براي رونق كار تجاري شما طراحي شده است. همه رشد و پيشرفت را دوست دارند و در اين مسير به سختي كار مي‌كنند. همه ما در بازار براي انجام كار و كسب پول حضور داريم. چه كسي نمي‌خواهد سود ببرد؟

کلید واژه ها :

گروه :

مقالات بازاریابی

تاریخ درج :

چهار شنبه 30 ارديبهشت 1394

بازاريابي ويروسي

مقصود اصلي از بازاريابي ويروسي، پراكندن پيام ميان مردم به هر تعداد ممكن است، بدون اين‌كه پولي براي تبليغات صرف شود. بازاريابي ويروسي (Viral Marketing) به معناي عرضهء تسهيلاتي به طور مجاني و دادن اجازه به افراد براي انتقال آن به ديگران است.

کلید واژه ها :

گروه :

مقالات بازاریابی

تاریخ درج :

چهار شنبه 30 ارديبهشت 1394